هركس در دنيا بايد كسى را داشته باشد كه حرفهايش را به او بزند. آزادانه، بدون رو دربايستى، بدون خجالت، وگرنه آدم از تنهايى دق میکند.
امیدوارم اون موقع که به موفقیت رسیدیم هنوز شور و شوقی تو وجودمون برای شادی وجود داشته باشه..
آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن، احساسی ندارن، علاقه ای به شما ندارن بیشتر از همه احساساتین و وابسته میشن، فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن.
پائولو کوئیلو میگه که:
همیشه می ترسیدم کسانی را که دوست دارم،یک روزی از دست بدهم!اما باید از خودم بپرسم، آیا کسی هم هست بترسد از اینکه من را یک روز از دست بدهد؟
تو در آغوش من؟ چه رویایى
حیف در شعر واقعیت نیست
عاقبت در مجاز مىمیرم
بودنت حیف بىنهایت نیست
من بد دهن یا بی ادب نیستم ؛ فقط بعضی مواقع کلمات جایگزینی که حق مطلب رو ادا کنه پیدا نمیکنم.
-به کی بگویم؟
+من، تو میتوانی در مورد همه چیز با من حرف بزنی لی لی. جدی میگویم!
به من نگاه کرد، سپس دوباره نگاهش را برگرداند. به آرامی گفت:
-تو درک نمی کنی..