تو در آغوش من؟ چه رویایى
حیف در شعر واقعیت نیست
عاقبت در مجاز مىمیرم
بودنت حیف بىنهایت نیست
من بد دهن یا بی ادب نیستم ؛ فقط بعضی مواقع کلمات جایگزینی که حق مطلب رو ادا کنه پیدا نمیکنم.
-به کی بگویم؟
+من، تو میتوانی در مورد همه چیز با من حرف بزنی لی لی. جدی میگویم!
به من نگاه کرد، سپس دوباره نگاهش را برگرداند. به آرامی گفت:
-تو درک نمی کنی..
تنهایی چیز عجیبیه
مثلا اولش ناراحتی که تنهایی و کسی پیشت نیس
ولی بعد وقتی کسی میاد پیشت ارزو میکنی یارو بره بمیره ک تو دوباره تنها شی و تو حال خودت باشی.
آدما حرفایی ک روشون هیچ فکری رو ندارن رو فراموش میکنن.
و یسری دیگه اونقد رو حرفشون فکر میکنن تا نابود شن
این روزا دچار بیماری در عین حال که خیلی چیزا میتونن خوشحالم کنن ولی هیچی نمیتونه خوشحالم کنه شدم.
از غمگین جملاتی که یه نفر میتونه به زبون
بیاره جملهی" از تو انتظار نداشتم " .. ینی
من رو تو یجور دیگه حساب باز کردم، تو چرا.
هروقت دلخوری پیش میاد، به همه ی تلاشایی که برای رسیدن بهش کردین، به سختیایی که واسه بهش رسیدن تحمل کردین هم فک کنید.