eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مِـرآت
@andeya انقد خودت و روحت قشنگن ک زبونم قاصره . خیلی قشنگین تو و قلمت دختر💘
ی فاتحه میخونید؟
ولی بعد از کلی خاطره درست نیست آدم زود تر از رفیقش بره
میگفت زشت است دلت را بدهی و دیگری را بازیچه خود کنی
ولی کی فکرشو میکرد تو یروزی بری دیگه نباشی دیگه نخندی دیگه از روی خجالت جیغ نکشی و صورتتو نپوشونی
دل و جان میدهم از شور بی مهری تو
تنهایی این روزامو مدیون تویی هستم که باعث شدی به همه بی‌اعتماد شم!
ولی کاشکی میشد آدما رو ذخیره کرد حداقل ی کوچولوشونو مثلا خنده هاشونو جیغاشونو غرغراشونو بعد روشونو هایلایتر کشید واسه روزایی ک نیستن رفتن ازشون استفاده کنیم نگاهشون کنیم لمسشون کنیم؛
تو مواقع سختی پشت کل عالمی اما وقت خودت ک میشه اون مورچه رو دیوار هم رفته؛کار داره؛مشغوله؛نیست
ن ولی حقمون این نبود ک هیچ کدوممون نرسیم ب دلخواهمون؛
من که هرکاری کردم بفهمی قشنگ ترینی برام، توام هرکاری کردی تا این حسِ قشنگم هی کمتر بشه اینقدر کم که تموم بشه یجوری که انگار وجود نداشته .