eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
*این بد حقه
ولی دلتنگی هم یه نوع از مرگه که نقاب داره!
عمیق تر از "دوستت دارم" بودی!
‏قیمتِ یه قلبِ سالم هفت میلیارده! بعد کسی که میاد عاشقت میشه ، قلبش رو مجانی در اختیارت میذاره! به‌جای اینکه قلبش رو بذاری تو شیشه و ازش ثانیه به ثانیه مراقبت کنی، خودت یه خنجر برمیداری و محکم درونِ اعماقِ قلبش فرو میکنی! قلبِ آدم‌ها بازیچه‌ی رفتارای نامعلومِ شما نیست.
آدم وقتی چیزی رو فهمیده ، دیگه نمیتونه ندونه ! وقتی که فهمیدم چشمهای زیبایی داری ، وقتی که فهمیدم گودیِ انگشتات همیشه گرمه ، وقتی که فهمیدم موقع لبخند زدن چشات ریز میشع ، وقتی فهمیدم وقتی لب هات میخندند اشکال هندسی رو به بازی میگیرند و مستطیل عمر من میشند ، دیگه بعد از اون نتونستم ندونم ! . ‌. . میدونی چیه؟ آدم میتونه نخواد ، میتونه نره ، میتونه بمیرع ، میتونه سکوت کنه ، میتونه بخوابه ، میتونه خودشو حبس کنه ، میتونه از بین بره ولی عاشق بشه ‌. . ولی نمیتونه دیگه چیزیو ک فهمید و نفهمه میتونستیم چیز هایی ک فهمیدیم و فراموش کنیم اونطوری تحمل زندگی راحت تر بود ولی لعنتی ؛ ای کاش یادم میرفت ک رفتی ای کاش یادم میرفت ک دیگه برای من نیستی
درد عشق یکاری باهامون کرد ک شدیم مث ی ربات ک فقط منطقی فک میکنه و تصمیم میگیره
یار با ما بی‌وفایی می‌کند بی‌گناه از من جدایی می‌کند
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمیم بگیرن دیگه نخوانت حتی اگه شب قبل حاضر بودن برات بمیرن! دنیا همینقد بی رحمه !
++++
بچا غورباقه
به هر جایی میشه عادت کرد جز جای خالی!..