آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمیم بگیرن دیگه نخوانت حتی اگه شب قبل حاضر بودن برات بمیرن!
دنیا همینقد بی رحمه !
آندیا!
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمی
فقط ؛ تو چرا انقد بی رحم بودی ؟
بعضی اوقات انگار اینترنتی که مغزم بهش وصله قطع میشه بد مغزم تو آنچه گذشت گیر میکنه خب بزرگوار یخورده آنچه خواهید دیدم نشون بده.
دو دسته آدم وجود داره دسته اول کسایین که بین گریه هات میخندوننت دسته دوم اونایین که بین خنده و شادیات کاری میکنن با تمام وجود گریه کنی از دسته دوم دوری کنید و تا میتونید نفرینشون کنید که خدا اون دنیا از دماغشون دربیاره.
وسیعترین شکل تنهایی،
دورماندن
از کسی است که دوستش داری.
حالا هی جهانت را با غریبهها
شلوغ کن...