eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
احساسم را ب لنگر کشیده ای و برا ی پناه خودت لنگر را با خود حمل میکردی آنقدر دور شدی از من و آنقدر لنگر احساسم را با خود کشیدی ک حال من بی پناه و تهی تر از هر احساسی هستم؛
_____________
ولی من خستم انقد که دورم زدن
هنوز چشم انتظارم ک بیای و ی دل سیر نگات کنم:)
حرف هات بارونی برایِ اسمونِ چشم هام بود . .
هدایت شده از آندیا!
‏‌‏ولی به نظرم بدتر از همه اینه که عاشقه یه "عاشق" باشی
عمیق تر از "دلتنگی" بودی
______
آندیا!
______
سردرگم تر از آنم ک زنده بمانم
کاش می‌بودی ُ با چشم ِ خودت می‌دیدی که چگونه نفسم با غم ِ تو درگیر است..
" به چه سوگند دهم تا که بمانی در من؟" :
ولی این همه غم این همه نتونستن از کجا میاد؟