آندیا!
از لحاظ زیبایی ؛
شاید قشنگ تر از من وجود داشته باشه ولی هیچکی نمیتونه قشنگ تر از من دوسِت داشته باشه؛
آندیا!
خیلیا میگن پایانمون خوب نبود ولی داستانمون قشنگ بود،
ولی من میگم حیف اون داستان و راه قشنگی که به اینجا ختم شد.