یاسینی تو کنسرتاش میگه:
پس من میخونم،جاهایی ک میگه"نامرد"
شما بگید!
فک کن؛با اون همه زخمی ک خورده
هنوز نمیتونه بهش بگه نامرد:))
بزرگترین ترس ما در برابر مرگ درد نیست. آنچه ما را میترساند این است که باید کسانی را که دوست داریم بگذاریم و بهتنهایی راهی سفر شویم.
گاهی اوقات با کلمات و جملات زیاد نمیدانی چه کنی و گاهی حتی کلمه ای برای بیان حالت پیدا نمیشود.
مردم اصلا نمیدونن عشق چیه، اصلا نمیدونن دوست داشتن واقعی چه حسی داره فقط به هم وابسته میشن و فکر میکنن همینه.