- همیشهکسانیهستندکهدرنهایتدلتنگی ، نمیتوانیم آنهارادرآغوشبگیریم ؛
بدتریناتفاقشایدهمینباشد . .
چندروز گذشته از این فاصله ی بینمان؟
روز ها میگذرند اصلا؟
انگار ک بعد تو نه بادی می آید ؛ ن بارانی و نه شب و روزی .
هر چیزی ارزش درست کردن رو نداره. بیخیالش بشو. تنها دلیلی که باعث میشه آدما ازت سوءاستفاده کنن اینه که پیش خودشون فکر میکنن تو قراره همیشه کنارشون بمونی.
کاری کن که خلافش رو بهشون ثابت کنی.
خبری از شانس دوم دادن به اونایی که همهجوره بهشون بها دادی و ازش سوءاستفاده کردن، نیست.
کلی آدم اون بیرون منتظرن که شانس اولشون بهشون داده بشه.
اونیو انتخاب کن که با رفتارش نشون میده
چقد دوستت داره، خوشحالت میکنه، واسه
با تو بودن بهونه نمیاره، وقتی حوصله نداری
یا ناراحتی پیشت میمونه و حالتو خوب میکنه
وگرنه حرف زدنو که همه بلدن..
هدایت شده از « آقای ایگرگ🕴🏻»
اگه دارم همش از لقب های جدید برات استفاده میکنم
اشتباه نکن دوستت ندارم فقط اسمتو یادم رفته
یاسینی تو موزیک نده قول میگه که:
همه واسه هم عادی میشن؛
راستم میگه،هر چقدر که یک نفرو دوست داشته باشی به مرور زمان برات عادی میشه..
همه اتفاقاتی که فکر میکنی نقش پر رنگی تو زندگیت دارن برات عادی میشن.
حتی اون کسی که صبح تا شب میتونی باهاش صحبت کنی و خسته نشیم یروزی برات عادی میشه.
آدما تا وقتی هستن برات عادین،وقتی همه رفتارا و حرکاتشونو میشناسی عادی ترن.
خصلت آدما همینه.
"از تو توقع نداشتم"
کامل ترین جمله ی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی.