بعضی اوقات انگار اینترنتی که مغزم بهش وصله قطع میشه بد مغزم تو آنچه گذشت گیر میکنه خب بزرگوار یخورده آنچه خواهید دیدم نشون بده.
دو دسته آدم وجود داره دسته اول کسایین که بین گریه هات میخندوننت دسته دوم اونایین که بین خنده و شادیات کاری میکنن با تمام وجود گریه کنی از دسته دوم دوری کنید و تا میتونید نفرینشون کنید که خدا اون دنیا از دماغشون دربیاره.
وسیعترین شکل تنهایی،
دورماندن
از کسی است که دوستش داری.
حالا هی جهانت را با غریبهها
شلوغ کن...
طرز خودکشی هر کس منحصر به خودشه
یکی دیگه ؛ شیک نمیپوشه . . .
یکی دیگه ؛ ادامه تحصیل نمیده . . .
یکی دیگه ؛ آرزویی نمیکنه . . .
یکی دیگه ؛ به خودش نمیرسه . . .
یکی دیگه ؛ از خودش عکس یادگاری نمیگیره . . .
یکی دیگه ؛ محبت نمیکنه . . .
یکی دیگه ؛ نمیخنده . . . .
یکی دیگه ؛ محبت نمیپذیره . . .
یکی دیگه ؛ گریه نمیکنه . . .
یکی دیگه ؛ مدام آهنگ های غمگین گوش میده و یکی ؛ دیگه نمیتونه به کسی اعتماد کنه
و اینطوریه ک اکثر انسان ها تو نوجوونی؛جوونی میمیرن و در پیری دفن میشن
مرز بین: نپرسیدن چون "به من ربطی نداره" و پرسیدن چون "به تو اهمیت میدم" ، خیلی نازکه.