اگه بهت اهمیت میدم،اگه بهت میگم برام مهمی لطفا باور کن،چون از نظر همه من یه عوضیه بی احساسِ مغرورم که هیچی براش مهم نیست.
قویتر از قلب یه آدم داریم مگه ؟ هربار
به بدترین شکل خورد میشه و باز ادامه
میده به زندگی ..
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
آندیا!
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
برگردند آمار قبلیشون؟
حتی اگه یه روزی خواستی بری ؛ جوری ازش خداحافظی کن که تصویر قشنگی از تو براش به جا بمونه :)