هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
آندیا!
لحظه ای میرسد که آدم از همه چیز دست میکشد چون عاقلانه ترین کار همین است:))!
برگردند آمار قبلیشون؟
حتی اگه یه روزی خواستی بری ؛ جوری ازش خداحافظی کن که تصویر قشنگی از تو براش به جا بمونه :)
دلمزندگیکردن با خوابدرست ، تغذیهیدرست ، عشقِدرست و سلامتیجسمی و روانیمیخواد ..
و جالبهبدونیدکهیکیشمندارم.
واقعایکیشهمندارما نهکهالکی.
تو فیلم "زنان کوچک" دختره به پسره ابراز علاقه کرد، پسره گفت :
'آخه من دستام خالیه هیچی ندارم'
دختره دستشو گذاشت تو دست پسره و گفت حالا دیگه خالی نیست؛
داریم از این عشق زیباتر؟