eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ماازآن‌ها‌که‌تسلایشان‌می‌دادیم ، غمگین‌تر‌بودیم.
تو فیلم "زنان کوچک" دختره به پسره ابراز علاقه کرد، پسره گفت : 'آخه من دستام خالیه هیچی ندارم' دختره دستشو گذاشت تو دست پسره و گفت حالا دیگه خالی نیست؛ داریم از این عشق زیباتر؟
تا خِرخره دلم پر بود ولی گفتم عیبی نداره؛
چقد ریزش؛
ینی تا میایم ی تکون بخوریم بالاتر بریم زرتی ریزش میکنیم🤌🏿
رنج‌ها بُردیم و آسایش نبود اندر جهان.
هم‌دیگرو‌بغل‌کنیدگناهش‌با من؛)
این چه حسیه ؟ چطور میشه هم از یکی متنفر بود هم دوسش داشت ؟
اونجا‌که اوحدی میگه : هيچ‌سعی‌در‌جهان‌چون‌سعیِ‌من‌ضايع‌نگشت . .
انسان‌هایی بودیم که به پاک کردن عادت داشتیم ؛ابتدا اشك هایمان را پاک کردیم ، سپس یكدیگر را .!
اگر بخوام یه نصیحتی بهتون بکنم اینه که از آدمایی که شوق و ذوق برای هیچی (مطلقا هیچی) ندارن دوری کنید، اینا ذوق زندگی رو توی شما هم می‌کشن.