eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما در نهایت توسط نگفته هایمان کشته خواهیم شد!
دقیقا‌اونجام‌که‌ حصین میگه : حسم‌مث‌تنهایی‌بعد‌شلوغیه؛)
‏ولی‌بیایدقبول‌کنیم ، چیزی‌قشنگتراز بغل وجود‌نداره...
گاهي در تو همه چیز گریه میکند جز چشم‌هایت ..
درمن‌هزاردرد ِنهان‌گریه‌می‌کند.
‏به هر چیزی بیشتر از خودت وابسته شی به همون اندازه کمتر احساس خوشبختی میکنی، خوشبختی یعنی خودت برای خودت کافی باشی:))!
من تنهایي گریه کردم؛ تنهایي تلاش کردم؛ تنهایي به زخم‌هام مرهم زدم . من به سختی شبامو به صبح رسوندم . تنهایي شکست خوردم و قوي ادامه دادم. میدونی چی‌میگم ؟ گاهی مستقل بودن فقط مادي نیست ؛ « اصلا اونی ك از لحاظ روحي مستقله قوی تره » .
- احمقانه‌ترین‌کاری‌که‌تودوران‌بچگی‌کردید؟ +خواستم‌بزرگ‌شم
یه‌ظلمایی‌هم‌مابه‌خودمون‌کردیم ک صدام‌با‌ارتش‌ایران‌نکرد . !