به هر چیزی بیشتر از خودت وابسته شی به همون اندازه کمتر احساس خوشبختی میکنی، خوشبختی یعنی خودت برای خودت کافی باشی:))!
من تنهایي گریه کردم؛ تنهایي تلاش کردم؛
تنهایي به زخمهام مرهم زدم .
من به سختی شبامو به صبح رسوندم .
تنهایي شکست خوردم و قوي ادامه دادم.
میدونی چیمیگم ؟
گاهی مستقل بودن فقط مادي نیست ؛
« اصلا اونی ك از لحاظ روحي مستقله
قوی تره » .