بوسهبخیهاست ؛ خندهبخیهاست ؛ فراموشیبخیهاست ؛ مهربانیبخیهاست ؛ آدمبیبخیهمتلاشیمیشود . .
آدم ؛ زخماست . !
چونبعضیاخوشحالدیدهمیشن ، دلیلنمیشهکهواقعاخوشحالن
حتییهگلرزسفید همیهسایهیمشکیداره . !
- خاطره؛
قشنگه ، باعثِ موندگاریِ لحظه ها میشه ،
اما ؛ یه چیزی که وجود داره ،
اینه که کاش آدمایی که تو اون روز ، اون مکان ، اون ساعت ، اون لحظه ، قرار دارن ، و باعثِ ساختنِ اون خاطره میشن ، یا بمونن برا همیشه ، یا وقتی میرن خاطره هاشونم ببرن ، و متاسفانه هیچ کدوم از اینا امکان پذیر نیست !
میشه ازت بپرسم چرا فکر میکنی فقط خودت تو این رابطه ضربه خوردی؟
من واسه مشکلاتم پاپس کشیدم و تو از مشکلاتم ضربه خوردی؟این وسط من چیکارم؟مشکل منه که بدبختی عین کنه چسبیده به من؟