eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
[عمرم‌همه‌رفت‌وآرزوی‌تونرفت . . .! ]
من برای تو همون لحظه ک ذوق داشتم،نبودی! الان هزار نفر هم بشی و تو هر لحظم هزار بار باشی دیگه ذوقتو ندارم،پس نباش.
هست را قدر ندانی؛ می‌شود بود!
بخند هیچکس به غمت اهمیت نمیده:)!
مواظب‌حرفاتون‌باشید! ‌بعضی‌وقتا‌حرفاتون‌تاصبح‌ یه‌نفرو بیدار‌نگه‌میداره . !
کاش یکی تو بچگیم بهم میگفت: "تا میتونی زندگی کن آینده از الان خیلی سخت تره"
اما شادمهر عشق رو اینجوری توصیف میکنه: ای همه ی وجودِ من.. نبود تو، نبود من:)
در من بسیاری چیز ها از بین رفته اند که فکر میگردم تا ابد ماندگارند.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از‌لحاظ‌زیبایی؛