داری میگی از تنهایی میترسی؟
چی میگی پسر؛ من تمام طول عمرم رو تنها بودم فقط یه عده موجود دورم بودن که ادعای رفاقت میکردن.
اونی که همیشه درکت میکنه و بهت
آرامش میده، از اونی که روزی هزار
بار میگه دوست دارم ارزشش بیشتره.
اون لحظه ای که تو آینه به خودم نگاه کردم و گفتم شاید من به اندازه ی کافی خوب نیستم؛
دقیقا از همون موقعس که نمیتونم ببخشمت.