واقعیت اینه که
هیچکس نمیدونه تو چته!
حتی اونایی که بیشتر از بقیه میدونن ازت هم
نمیدونن تو واقعا با چی درگیری
و داری دست و پا میزنی..
یهجملهخوندهبودم :
کهآدمی که غرقمیشه ، قطعامیمیره!
حالاچهمیخوادتویِدریاغرقبشه ؛
چهتویِخیال و رویا و هرچیزدیگهای ،
غرقمیشی که تمومبشی ؛
تویِهرچیزی که غرقبشی
تموممیشی ، میشکنی ، میمیری؛)!.
انقد سعی نکنید مثل بقیه باشید و هم دیگه رو تقلید کنید؛
نسخه اصلی همیشه ارزشش از کپی بالاترِ..
میگن شیشه حافظه داره،یعنی هر ضربهای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه.برای همینه که بعضی وقتا بی دلیل با یه تقه کوچیک میشکنه.
حکایت دل ما آدماست..
شايد بهم باز رسيم، روزی كه من به سان دريایی خشكيدم و تو چون قايقی فرسوده بر خاک ماندی!
-احمدشاملو
داری میگی از تنهایی میترسی؟
چی میگی پسر؛ من تمام طول عمرم رو تنها بودم فقط یه عده موجود دورم بودن که ادعای رفاقت میکردن.