هدایت شده از « آقای ایگرگ🕴🏻»
ولی دقیقا الان اونجاییم که از لحاظ روحی به کلی چیز نیاز دارم که هیچکدومو ندارم
چقدر از همه متنفر شدم جدیدا ، دیگه حس خوب از هیچکس و هیچ چیز نمیگیرم.حس میکنم همه با نقشه اومدن جلو ، همه یه نقاب دارن و یکم که بگذره خودِ واقعیشون رو نشون میدن. به همه چیز بد بینم ؛ دلم میخواد همه آدما رو بلاک کنم و هیچ ارتباطی با هیچکس نگیرم.شاید بگین دیوونه یا مودی ، اما همین آدما منو اینجوری کردن؛آره همشون.