eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
همه بالاخره یک روز میرن، یاد بگیر که تو تنهایی دووم بیاری.
به‌هیچ‌کس‌ازغمات‌نگو؛)
پلاک هر کس گردن خودشه نه کسی با حرف مردم بزرگ میشه نه کسی با حرف این و اون خراب!
اگه یه روز نبودم اگه یه روز منو کنارت نداشتی اگه دلتنگ شدی فقط چیزایی که دوست داشتمو به یادت بیار یه لبخند بزن ، بگو یادش بخیر مسیر قشنگی بود حتی اگه پایان قشنگی نداشت کلی از هم یاد گرفتیم ...
آدما رو وقتایی بشناسین که سرشون شلوغه؛ وگرنه تنهایی همه رو مهربون میکنه!
ولی یه روزی، یه جایی، خیلی قشنگ میشه تهش؛
روزی به مشکلات که اکنون رنجتان می‌دهند خواهید خندید و از پنجره ی بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهید شد.
باید یه تابلوی بزرگ بگیرم دستم ، با این مضمون که: من‌این‌روزا‌خیلی‌شکننده‌ام و دارم‌سعی‌میکنم‌حالمو‌بهترکنم ، لطفا‌اگه‌نزدیکم‌میشی‌مراقب‌باش ؛ کوچیکترین‌حرفت‌میتونه‌همه‌تلاش‌هامو‌بی‌فایده ، و دوباره‌منو‌تیکه‌تیکه‌کنه!
یه دیالوگی بود میگفت که: "چون اهمیتی نمیدم، معنیش این نیست که نمیفهمم!" خواستم بگم خیلیامون دقیقا همین شکلی هستیم. یعنی به خیلی از چیزا اهمیتی نمیدیم، و همه فک میکنن ما نمیفهمیم ولی واقعیت اینه که ما فقط یاد گرفتیم که هر چیزی به قیمت از بین رفتن آرامشمون باشه،زیاده گرونه اهمیت ما از نفهمیدن نیست از نخواستنه.