اگه یه روز نبودم
اگه یه روز منو کنارت نداشتی
اگه دلتنگ شدی
فقط چیزایی که دوست داشتمو به یادت بیار
یه لبخند بزن ، بگو یادش بخیر
مسیر قشنگی بود
حتی اگه پایان قشنگی نداشت
کلی از هم یاد گرفتیم ...
روزی به مشکلات که اکنون رنجتان میدهند خواهید خندید و از پنجره ی بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهید شد.
باید یه تابلوی بزرگ بگیرم دستم ، با این مضمون که:
مناینروزاخیلیشکنندهام
و دارمسعیمیکنمحالموبهترکنم ،
لطفااگهنزدیکممیشیمراقبباش ؛
کوچیکترینحرفتمیتونههمهتلاشهاموبیفایده ، و دوبارهمنوتیکهتیکهکنه!
یه دیالوگی بود میگفت که:
"چون اهمیتی نمیدم،
معنیش این نیست که نمیفهمم!"
خواستم بگم خیلیامون دقیقا همین شکلی هستیم.
یعنی به خیلی از چیزا اهمیتی نمیدیم،
و همه فک میکنن ما نمیفهمیم ولی
واقعیت اینه که ما فقط یاد گرفتیم که
هر چیزی به قیمت از بین رفتن آرامشمون باشه،زیاده گرونه
اهمیت ما از نفهمیدن نیست
از نخواستنه.