روزی به مشکلات که اکنون رنجتان میدهند خواهید خندید و از پنجره ی بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهید شد.
باید یه تابلوی بزرگ بگیرم دستم ، با این مضمون که:
مناینروزاخیلیشکنندهام
و دارمسعیمیکنمحالموبهترکنم ،
لطفااگهنزدیکممیشیمراقبباش ؛
کوچیکترینحرفتمیتونههمهتلاشهاموبیفایده ، و دوبارهمنوتیکهتیکهکنه!
یه دیالوگی بود میگفت که:
"چون اهمیتی نمیدم،
معنیش این نیست که نمیفهمم!"
خواستم بگم خیلیامون دقیقا همین شکلی هستیم.
یعنی به خیلی از چیزا اهمیتی نمیدیم،
و همه فک میکنن ما نمیفهمیم ولی
واقعیت اینه که ما فقط یاد گرفتیم که
هر چیزی به قیمت از بین رفتن آرامشمون باشه،زیاده گرونه
اهمیت ما از نفهمیدن نیست
از نخواستنه.
یکبار فقط یک آدم را از خودت بیشتر دوست
خواهی داشت و پس از آن خودت را هم دیگر دوست نخواهی داشت .