تابستونهیچوقتفصلشادینبوده ؛
حداقلبرایِمنی که تویاینفصلازهمیشه تنهاتر و غمگینترم .
خواستم بگم آدم میتونه حالش خوب نباشه ولی آرایش کنه،
آدم میتونه حالش خوب نباشه اما بره مهمونی،
آدم میتونه حالش خوب نباشه ولی..
بره سفر،بره کافه،بره رستوران.
کی از دل کی خبر داره!
من 80% زندگیمو توی اتاقم تنها بودم
بهت قول میدم اونقدرام که فکر میکنی بهت نیاز ندارم.