باگاصلیِزندگیاونجاست ک
اتفاقایِخوبدونهدونهمیوفتن و واسههرکدومشونبایدکلیتلاشکنی و زحمت بکشی ، ولیاتفاقایِبد ؛
معمولاهمهشونباهمبهتحملهمیکنن و کلاازپا درمیارنت.
"آدمارونبایددوستداشت.
آدمارونبایدبوسید.
آدمارونبایدبغلکرد.
آدمارونبایدمهمکرد."
آدماروفقطبایدنگاهکرد و گذرکرد !
گفتن : "هواتودارم"
بنظرمقشنگترین مدلِ دوستدارمه ، یهجهان دلگرمی توشه
اصلادلِآدمروبدبجوری قرص میکنه ؛)!.
من حال همرو خوب میکنم..
حتی اگه اونا رو نشناسم!
اما میدونی چیه؟
وقتی خودم حالم بده،یه فرقی با اونا دارم،
اونا موقعِ درد منُ دارن؛
منم منُ دارم.
و گاهیفقطخودتمیدانی چقدربارِجهاناطرافترابهدوشکشیدی ، چقدرنمیتونستی اما ادامهدادی..
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری
به گذشته نزدیک تر میشی
فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز...
می دونی؟
آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...