eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتن : "هواتودارم" بنظرم‌قشنگ‌ترین‌ مدلِ دوست‌دارمه ، یه‌جهان‌ دلگرمی توشه اصلا‌دلِ‌آدم‌روبدبجوری قرص میکنه ؛)!.
ماکه‌همش‌دلمون‌تنگته.. حالا‌تو‌هی‌نباش‌ببینم‌آخرش‌کجای‌دنیاردمیگیری!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
من حال همرو خوب میکنم.. حتی اگه اونا رو نشناسم! اما میدونی چیه؟ وقتی خودم حالم بده،یه فرقی با اونا دارم، اونا موقعِ درد منُ دارن؛ منم منُ دارم.
کجامیروی؟ به‌دنبالِ‌کیستی؟ برگرد . . تومعشوقه‌ات‌رادرآیینه‌جاگذاشته‌ای . . !
و گاهی‌فقط‌خودت‌میدانی ‌چقدربارِ‌جهان‌اطرافت‌رابه‌دوش‌کشیدی‌ ، چقدرنمیتونستی‌ اما ادامه‌دادی..
یه روز که حالم خوب شد؛ برات تعریف میکنم چی بهم گذشت!
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری به گذشته نزدیک تر میشی فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز... می دونی؟ آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...
هیچ‌وقت‌دیرنیست ؛ فقط‌بعضی‌وقتادیگه‌ارزش‌نداره !
بعدا؟ بعدا وجود نداره،بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره،بعدا آدمیزاد پیر میشه بعدا زندگی تموم میشه،بعدا شما میمونین و یه حسرت.
الان کجایی بلدِقلبم ؟