و گاهیفقطخودتمیدانی چقدربارِجهاناطرافترابهدوشکشیدی ، چقدرنمیتونستی اما ادامهدادی..
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری
به گذشته نزدیک تر میشی
فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز...
می دونی؟
آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...
بعدا؟
بعدا وجود نداره،بعدا روز شب میشه
بعدا علاقه از بین میره،بعدا آدمیزاد پیر میشه
بعدا زندگی تموم میشه،بعدا شما میمونین و یه حسرت.
من گذروندم،
سخت ترین شب ها رو
تلخ ترین روز ها رو
خسته شدن و یک جا نشستن ها رو
دور شدن از هدف ها رو
قضاوت های بیجا رو
آدم های بلاتکلیفو
دوراهی های زندگیو
بد بیاری های هر روزه رو
آره،گذروندم،هنوزم دارم ازشون میگذرم
اما تنهایی..
من کسی رو ندارم براش مهم باشم
پین گوشیش باشم
یهو پی ام بده بی مقدمه بگه دوست دارم
شبا اولین نفر بگه خوب بخوابی
صبح بگه هنوز بیدار نشدی.
آف شدم نگرانم بشه
من ندارم ولی اگه تو داری مراقبش باش:)