میخوام گوشیم رو بردارم به همه عزیزام پیام بدم «ببخشید که حضورم باعث بهتر شدن زندگیت نشد، تلاشمو کردم آدم خوبی برات باشم ولی نتونستم.»
بعد برم گم و گور شم تا تهش، تک و تنها زندگی کنم منی که از بیخ و بن حضورم اشتباهه.
اونجایی ک حامیم میگه:
"میومدم هی دستاتو بگیرم سردیشو بگیریُ گرمیتو بدی من،ولی میدیدم نیستی نمیبینم تورو کنارم که دستاتو بگیرم.."
-خیلی دردناکه..!