eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
میخوام گوشیم رو بردارم به همه عزیزام پیام بدم «ببخشید که حضورم باعث بهتر شدن زندگیت نشد، تلاشمو کردم آدم خوبی برات باشم ولی نتونستم.» بعد برم گم و گور شم تا تهش، تک و تنها زندگی کنم منی که از بیخ و بن حضورم اشتباهه.
من‌میخوام‌بجنگما ولی این‌غم‌ و غصه‌ها‌زورشون‌ازمن‌بیشتره ؛ قدشونم‌بلندتر . !
ساکت بود اما قلبش زجه میزد !
اونجا‌که ‌سورنا : ‌من‌افسرده‌نیستم ‌این‌واقعیتا‌غرق‌کرده‌قایق‌بی‌پاروی‌منوتاته
آدما مجبورت میکنن چیزایی رو تجربه کنی که حقت نیست :)
ولی‌فکرکنم‌نفهم‌ترین موجودِ‌زنده دنیا همین دلِ‌آدمیزاد باشه ؛) .
ادامه ی این زندگی انتخابم نیست . من فقط مجبورم.
مجهولم در این مفهوم ها.
شهرُگرفتن‌‌ بعد‌تو‌ابرای‌تیره ؛)
چقد وقتایی که نوتیف پیامت میاد روی گوشیم آدم خوشحال تریم.
اونجایی ک حامیم میگه: "میومدم هی دستاتو بگیرم سردیشو بگیریُ گرمیتو بدی من،ولی میدیدم نیستی نمیبینم تورو کنارم که دستاتو بگیرم.." -خیلی دردناکه..!