eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دردسر میشد وگرنه درد دل بسیار بود!!
غریب آمدیُ آشنا رفتی..
و چون تو رویایی،زیاد میخوابم.
سلام بر کسانی که ما را ، همانطور که بودیم دوست داشتند..
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از لحاظ زیبایی؛
واسه منی که تنها بهونه ی زندگی کردنم خنده هات بود ، نباید اخم میکردی.
بی صبرانه منتظر پاییزم، روزای کوتاه،ساکت،سرد،هودی، خیابونای زرد و نارنجی،قهوه،بوی بارون..
فرهاد میگه‌ک : غم‌میون‌دو‌تا‌چشمون‌قشنگت‌خونه‌کرده
وقتی‌ازم‌میپرسی : خوبی؟ ‌و‌من‌جواب‌میدم‌ : خوبم اون‌ "خوبم" ‌شامل : افسردگی ، خشم‌ ، بی‌حوصلگی ‌و خستگیه.
مراجابگذارید و بروید ، گویی‌که‌اصلاً‌منی‌دراین‌حوالی‌وجودنداشته .
بسی‌که‌دلتنگم‌اگرگریه‌کنم ، میگویند : قطره‌ای‌قصدِ‌نشان‌دادن‌ِ‌دریادارد