دیگه خوبم،
حتی اگه حالم بد باشه خوبم،
حتی اگه قلبم تو دستم باشه خوبم،
حتی اگه تو اشکام غرق شده باشم خوبم،
حتی اگه نفسم بالا نیاد خوبم،
دیگه خوب تر از این نمیشه!
به قول شاعر که میگفت:
ز بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را
کسی باور ندارد در دلم دریای درد است..