eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه بخوام یه خلاصه‌‌‌یِ کامل از زندگیم ارائه بدم؛ به‌ مزخرف‌ترین شکلِ ممکن دارم روزایِ جوونیمو بدونِ اهمیت به کار و درس و آیندم می‌گذرونم، همین.
اگرازحال‌ما‌می‌پرسید ،‌ جوابش‌رکیک‌است.
حرف‌دل‌خیلیامونو بهار‌آزاد اینطوری‌گفته : زمن‌لبخندمیبینی‌ولی‌جانم‌پریشان‌است.
کاش‌میشد‌همونقدر‌که‌بهت‌فکر‌‌میکنم ، باهات‌وقت‌بگذرونم؛"
یه دیالوگی تو فیلم Hyouka بود که میگفت : تو اسممو میدونی ، نه داستانمو! تو لبخندمو میبینی ، نه دردمو! تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی ، نه زخمام! میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو! پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن ؛ چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم بهت نشون بدم ! " یادت باشه هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی ، این جمله رو با خودت تکرار کنی : من فقط قسمتی از اون آدم رو میبینم نه همشو"
هر آدمی "انسان" نیست!!
امروز یه مرد مسنی اومد تو دفتر میخاست فاکتور رو امضا کنه و تاریخ بزنه یهو دیدیم به تاریخ که رسید مکث ‌کرد یهو سرشو گرفت بالا برگشت گفت عه تولدمه امروز :))) من به جای اون دلم گرفت.
بگذارآنچه‌ازدست‌رفتنی‌است ، از‌دست‌برود.
از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و بریام با ذوق بگم:دیدی شد:)؟
گر چه سخت است ، اما دلتنگ تو بودن عجب حال قشنگیست.