اگه بخوام یه خلاصهیِ کامل از زندگیم ارائه
بدم؛ به مزخرفترین شکلِ ممکن دارم روزایِ جوونیمو بدونِ اهمیت به کار و درس
و آیندم میگذرونم، همین.
یه دیالوگی تو فیلم Hyouka بود که میگفت :
تو اسممو میدونی ، نه داستانمو!
تو لبخندمو میبینی ، نه دردمو!
تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی ،
نه زخمام! میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو!
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن ؛
چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم بهت نشون بدم !
" یادت باشه هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی ، این جمله رو با خودت تکرار کنی :
من فقط قسمتی از اون آدم رو میبینم نه همشو"
امروز یه مرد مسنی اومد تو دفتر میخاست
فاکتور رو امضا کنه و تاریخ بزنه یهو دیدیم به
تاریخ که رسید مکث کرد یهو سرشو گرفت بالا
برگشت گفت عه تولدمه امروز :)))
من به جای اون دلم گرفت.