من الان اونجایی ام که فروغ فرخزاد میگه:
در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم!
فقط سکوت و سکوت و سکوت،دیگر نه انرژیِ
توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را.
یه سری دوست داشتنا هستن که هیچوقت تکرار نمیشن ، یعنی یه دورهای از زندگیت یهسریها رو جوری دوست داشتی که هیچوقت کسی رو به اندازه اون یه نفر دوست نداشتی ، هیچکس به اندازه اون یه نفر برات مهم نبوده، و همیشه اون یه نفر بوده که با همه آدما فرق داشته برات . .