اون لحظه ای که تو آینه به خودم نگاه کردم و گفتم شاید من به اندازه ی کافی خوب نیستم؛
دقیقا از همون موقعس که نمیتونم ببخشمت.
یه جاهایی دیگه خسته نمیشی
دیگه ناراحت نمیشی دیگه به چیزی
ک ناراحتت کرده ساعت ها فکر نمیکنی
یه جاهایی دیگه وجود نداری
فقط نگاه میکنی ...