یه دیالوگی تو فیلم Hyouka بود که میگفت :
تو اسممو میدونی ، نه داستانمو!
تو لبخندمو میبینی ، نه دردمو!
تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی ،
نه زخمام! میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو!
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن ؛
چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم بهت نشون بدم !
" یادت باشه هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی ، این جمله رو با خودت تکرار کنی :
من فقط قسمتی از اون آدم رو میبینم نه همشو"
امروز یه مرد مسنی اومد تو دفتر میخاست
فاکتور رو امضا کنه و تاریخ بزنه یهو دیدیم به
تاریخ که رسید مکث کرد یهو سرشو گرفت بالا
برگشت گفت عه تولدمه امروز :)))
من به جای اون دلم گرفت.
خاطرات خیلی عجیبن...
گاهی میخندیم به یاد روزهایی که گریه میکردیم
و گاهی گریه میکنیم به یاد روز هایی که میخندیدیم....!
یه دیالوگی بود که میگفت :
«بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه، ولی قشنگه»؛
و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا، آخرش خوب نیست، ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود..