یه دیالوگی بود که میگفت :
«بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه، ولی قشنگه»؛
و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا، آخرش خوب نیست، ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود..
خیلی از زخما خوب میشن، حتی زخمای روح. اما یه سریاشون هرچقدرم سعی کنی از بین برن باز جاشون میمونه و همیشه بهت اینو یاداوری میکنن که شخصیت الانت دلیلش چیه!
ما هو الحب؟
- عشق چیست؟
لحظة يسمع فيها الكون دهشة قلبك
و هي تصرخ وجدته
- لحظهای كه هستی صدای حيرت قلبت
را میشنود كه فرياد برآورده يافتمش !
از چیزی که اذیتت میکنه دوری کن
ولی زخمهایی که باعث
رشد بالهای روی شونههات شدن
رو فراموش نکن
یه روز خدا میشینه جلوت فیلم زندگی ایده آلتو پلی میکنه پوزخند میزنه و میگه :
“جهنمی درکار نیست، بشین و تماشا کن چجوری میتونستی زندگی کنی ولی زمانتو صرف آدمای بیخود کردی، ببین چجوری میتونستی خوشبخت ولی واسش تلاشی نکردی، ببین چجوری میتونستی خوشحال باشی ولی حسرت چیزای مسخررو خوردی.” جهنم واقعی اینه.
از اونی که تو خستگی وخواب بیداریات گوشیو محکم می چسبیدی تا ویبره گوشیت بیدارت کنه و پیامشو بی جواب نذاری،چه خبر؟