آندیا!
📪 پیام جدید 💬ادمینات دارن از چنل عابر بی سایه اصکی میرن،باز دیگه انقدر محترمانه برخورد نمیکنم...
با عرض احترام؛
اون متنارو شما نمینویسید که؛
مینویسید؟پس حق مالکیت روشون ندارید
بنده هم چندبار بابت متن هایی که خودم می نوشتم و شما باز هم از روشون کپی میکردید تذکر دادم؛
-شازده کوچولو : کی اوضاع بهتر میشه؟
+روباه : از وقتی بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره.
یه حقیقتی وجود داره که
شما آدم خوب داستان نیستید ، چون زخمی که خوردید رو یادتونه ولی ضربه هایی که زدید رو یادتون رفته.