eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
-بنظرت درسته که لبات رنگ خنده رو از دست بده؟-
یه‌ روز خدا میشینه جلوت فیلم زندگی ایده آلتو پلی میکنه پوزخند میزنه و میگه : “جهنمی درکار نیست، بشین و تماشا کن چجوری میتونستی زندگی کنی ولی زمانتو صرف آدمای بیخود کردی، ببین چجوری میتونستی خوشبخت ولی واسش تلاشی نکردی، ببین چجوری میتونستی خوشحال باشی ولی حسرت چیزای مسخررو خوردی.” جهنم واقعی اینه.
از اونی که تو خستگی وخواب بیداریات گوشیو محکم می چسبیدی تا ویبره گوشیت بیدارت کنه و پیامشو بی جواب نذاری،چه خبر؟
تو‌بارفتنت‌بهم‌فهموندی‌که هیچ‌آدمی‌موندنی‌نیست..!
مااونجوری‌که‌دلمون‌میخواست‌زندگی‌نکردیم؛ اونجوری‌زندگی‌کردیم‌که‌مجبور‌بودیم ؛))!. -بهروزوثوقی
یه نوشته از آلبرت انیشتن درباره آدمای دورو هست که میگه: دنیا پر است از انسانهای به ظاهر زیبا که هرروز لباسی بر تن میکنند، ولی نزدیکشان که میشوی بوی کهنگی عقایدشان آزارت می‌دهد . . !
اصن نمی‌خورد ب اون چشمای نازت :)
به قولِ فروغ فرخزاد..؛ «من از تو میمُردم، اما تو زندگانیِ من بودی‌...»
نابودت‌ میکنن‌ اونایی‌ که‌ آرومت‌ میکردن؛