eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش ادم میتونست دست خودش رو بگیره ببره ی گشت تو شهر بزنه، ی چایی بهش بده، بذاره رو چمنا دراز بکشه یا وسط جمعیت داد بزنه تهش که خسته شد، بشینه جلوش بهش بگه: میشه لطفا بهم بگی چه مرگته؟بگو تا حلش کنیم.
لازم نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی. خودتو ازش بگیر، گذر زمان خودش همه چیز رو بهش میفهمونه.
کاش هیچوقت نبینم ناراحتی، مریضی، یا حالِ بدتو.
در میان‌ جمع و دلم جای دیگر است...
زندگی دقیقا همانجایی شروع میشود که یک نفر میخندد و خنده ی او با دیگران فرق دارد...
من از تموم این دنیا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ شادمهر اون بخونه : هرکاری میکنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه ! منم این طرف با چشـٰای اشکی و بغض داد بزنم : چی میتونه فکر تورو از سر من بیرون کنه!
من‌ازتمام‌دنیا ، شبی‌بریدم توراک‌دیدم؛))
هدایت شده از مَهسا خانوم !
4 تا مونده تا 1.1 کا همسایه ها یه هُل ریز نمیدید؟
مرگ بر گوشه‌ای منتظر بود، برایِ یک مُرده؟
آندیا!
از لحاظ زیبایی ؛
از لحاظ زیبایی ؛
ناامیدانه‌مرگ‌راآرزومیکرد.