eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم یا دلخوریش به دلتنگیش‌ غلبه میکنه یا دلتنگیش‌ به دلخوریش‌ حالا من با قلبم که دلخور و دلتنگته چیکار کنم؟
من خستم اونقدري خستم كه ميتونم همين الان وسيله هامو بريزم تو كوله ام سيمكارتمو بشكونم، تموم پولمو بدم براي بليت به دور ترين شهر ممكن و برم و زندگي جديد شروع كنم و اونقدر درگير روزمره جديدم بشم كه حتي خودِ الانمو يادم نياد.
ازخسته‌بودن‌خستم؛)
بعدا؟بعدا دیگه ذوق ندارم.
آندیا!
بعدا؟بعدا دیگه ذوق ندارم.
بعدا؟بعدادیگه‌انگیزه‌ای‌ندارم.
مرا از حبسِ آغوشت چه اصراری به آزادی؟
-ای‌کاش‌ک‌چشمات‌منو‌تنها‌نمیزاشت؛)
من که دنیات بودم چشاتو روی کی بستی؟!
"چنان نمآند چنین،نیز هم نخواهد مآند"
غرق افکار خود تا دم صبح..
چقد ریزش داشته چنل؛