eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ناگفته نماند که من همتونو دوس دارم فقط از رفتارتون و افکارتون متنفرم!
تنها چیزی که بهش اعتقاد دارم اینِ که ، هیچ‌وقت هیچ‌فردی رو نمیشه واقعا شناخت ، ما فقط اون قسمتی از یك شخص رو میشناسیم که خودش اجازه به شناختن داده .
اگه قلبم بفهمه که مغزم بخاطر کاراش، چه افکاری رو تحمل کرده؛ به احترامش می‌ایسته.
برای دریافت لینک گپ همسایگان برای حمایت و پست های فورواردی؛ به این آیدی پیامک دهید:@yousef_83
ولی بیاین قبول کنیم،هممون یه روزی برای یه کسی همه ی قوانین و حدودمون رو زیر پا گذاشتیم؛
کاش‌حداقل‌تو‌دوران مهستی به‌دنیا‌اومده‌بودم‌میرفتم کنسرتش میگفت : "مثل تموم‌عالم" داد‌میزدم "حال‌منم‌خرابه‌خرابه‌خرابه" یکم‌خالی‌میشدم ؛)
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
آندیا!
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
آندیا!
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
آندیا!
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد..