eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
آندیا!
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
آندیا!
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
آندیا!
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد..
آندیا!
از لحاظ زیبایی ؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
هدایت شده از - تاسیان -
اگر یکی را که دوستش داری از دست بدهی، بخشی از وجودت همراه با او از دست میرود. مانند خانه‌ای متروکه اسیر تنهایی‌ای تلخ میشوی؛ ناقص میمانی. خلأ محبوبِ از دست رفته را همچون رازی در درونت حفظ میکنی. چنان زخمی است که با گذشت زمان، هرقدر هم طولانی، باز تسکین نمی‌یابد. چنان زخمی است که حتی. زمانی که خوب شود، باز خون چکان است. گمان میکنی دیگر هیچگاه نخواهی خندید، سبک نخواهی شد. زندگی‌ات به کورمال کورمال رفتن در تاریکی شبیه میشود؛ بی‌آن که پیش رویت را ببینی؛ بی‌آن که جهت را بدانی فقط زمان حال را نجات میدهی... شمع دلت خاموش شده، درظلمت شب مانده‌ای... |ملت عشق|
دلم‌می‌خواهدتوتمام‌آن‌چه‌را‌که من‌احساس‌می‌کنم و نمی‌گویم‌بفهمی ؛)!.
آدم ها دروغ هایِ زیبایی هستن ک یک روز فاش میشن!
اوفقط‌آمده‌بودازدل‌مارد‌بشود ؛)
‌‌‌کار از کار گذشت، آب از سر گذشت، گذشته ها گذشت و ما در میان خاطرات ثابت ماندیم .
آدما از رفتنتون ناراحت نمیشن از حالِ خوبی ک با خودتون می‌برید،از ذوقِ وصف نشدنی ای ک با خودتون می‌برید، از خوشیِ کوچکی ک داشتن و با خودتون می‌برید ناراحت میشن.