eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ناگفته نماند که من همتونو دوس دارم فقط از رفتارتون و افکارتون متنفرم!
تنها چیزی که بهش اعتقاد دارم اینِ که ، هیچ‌وقت هیچ‌فردی رو نمیشه واقعا شناخت ، ما فقط اون قسمتی از یك شخص رو میشناسیم که خودش اجازه به شناختن داده .
اگه قلبم بفهمه که مغزم بخاطر کاراش، چه افکاری رو تحمل کرده؛ به احترامش می‌ایسته.
برای دریافت لینک گپ همسایگان برای حمایت و پست های فورواردی؛ به این آیدی پیامک دهید:@yousef_83
ولی بیاین قبول کنیم،هممون یه روزی برای یه کسی همه ی قوانین و حدودمون رو زیر پا گذاشتیم؛
کاش‌حداقل‌تو‌دوران مهستی به‌دنیا‌اومده‌بودم‌میرفتم کنسرتش میگفت : "مثل تموم‌عالم" داد‌میزدم "حال‌منم‌خرابه‌خرابه‌خرابه" یکم‌خالی‌میشدم ؛)
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
آندیا!
-نمانده‌در‌دلم‌دگر‌توان‌دوری !
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
آندیا!
چه سود از این سکوتُ آه از این صبوری..
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
آندیا!
تو‌ای‌طلوع‌آرزوی‌خفته‌برباد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد..
آندیا!
از لحاظ زیبایی ؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)