متاسفانهکساییکهباپولددیزندگیمیکنن ، هیچوقتنمیتوننلذتاولینمصاحبه ، اولینروزاستخدام و اولینحقوقروتجربهکنن .
عوضشامکاناتمفتدارن ، کهبهمراتبازاینچیزاییکهمنگفتمبهتره.💆🏻♀
شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)