متاسفانهکساییکهباپولددیزندگیمیکنن ، هیچوقتنمیتوننلذتاولینمصاحبه ، اولینروزاستخدام و اولینحقوقروتجربهکنن .
عوضشامکاناتمفتدارن ، کهبهمراتبازاینچیزاییکهمنگفتمبهتره.💆🏻♀
شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)
مرگ فقط زیرخاک رفتن نیست؛
تو میتونی هرروز پاشی،ورزش کنی،کاراتو
انجام بدی،بخندی اما مرده باشی..