eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شایداگه‌یکی‌بود‌که‌حرفامونو‌بی‌هیچ‌قضاوتی‌می‌شنید ، نفس‌کشیدن‌برامون‌راحت‌تر‌می‌بود!:)
استاد‌عاکیف تو‌سریال معلم میگه: اینکه‌آدمابدمیشن‌باعث‌تعجبم‌نمیشه :)
به یادت‌ آن‌چنان‌ غرق خودم‌ بودم‌.. که‌ دریا‌ گفت: تو‌ را می‌بینم‌ و شک‌ می‌کنم دریا منم‌ یا‌تو؟!
من همیشه فکر میکردم با تو بودن شیرین و قشنگه، ولی الان که دقت میکنم میبینم من کنار تو دارم همه حسای خوبمو از دست میدم. دارم از اون آدمی که بودم فاصله میگیرم ، دارم روز به روز بیشتر از قبل نا امید میشم. من کنار تو؛ فقط دارم خودمو از بین میبرم.
‏و من‌کمی‌بعدممکن‌است‌دیگر‌نباشم شاید‌هرنگاهم ، نگاه‌خداحافظی‌باشد !
من خیلی جاها سکوت کردم تا کسی ناراحت نشه؛ بعد یسریا از ناراحت کردن بقیه لذت میبرن.. واقعا دسته دومی رو نمیفهمم!
بودنت از من یه ادم دیگه میسازه، ادمی که یادش نمیاد غمگینه .
ببین! میشه یه خواهشی ازت کنم؟ میشه دیگه نیای؟میشه؟!
جدی‌نمی‌دونم‌برای‌کدوم‌پارت‌زندگیم‌غصه‌بخورم؛/