شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید ، نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)
به یادت آنچنان غرق خودم بودم..
که دریا گفت:
تو را میبینم و شک میکنم دریا منم یاتو؟!
من همیشه فکر میکردم با تو بودن شیرین و قشنگه، ولی الان که دقت میکنم میبینم من کنار تو دارم همه حسای خوبمو از دست میدم.
دارم از اون آدمی که بودم فاصله میگیرم ، دارم روز به روز بیشتر از قبل نا امید میشم.
من کنار تو؛ فقط دارم خودمو از بین میبرم.
من خیلی جاها سکوت کردم تا کسی ناراحت نشه؛
بعد یسریا از ناراحت کردن بقیه لذت میبرن..
واقعا دسته دومی رو نمیفهمم!