شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)
مرگ فقط زیرخاک رفتن نیست؛
تو میتونی هرروز پاشی،ورزش کنی،کاراتو
انجام بدی،بخندی اما مرده باشی..
بهتر از تو هم بودا ولی من نخواستم بهتر از تو رو داشته باشم:)
شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید ، نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)