یکی رو دیدم نوشته بود: "من برای ماه ها خودم نبودم و هیچکس متوجه نشد"
و من با تمام وجود حسش کردم.
یاداونجاییافتادمکه شایع میگه :
یهموقعهاییهستکهحالهیچینیست . .
خواستمبگم ؛ آقایِشایع یهموقعهاییکجابود ؟
کلادیگهحالهیچینیست !
گاهیچیزیکهمتوجهمیشیم
دقیقااحساسواقعیموننیس!
شایدفقطچیزیهکهمیخوایمبدونیم . .