eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌تو اصلا میدونی گریه کردن بی صدا چقد سخته؟
یکی رو دیدم نوشته بود: "من برای ماه ها خودم نبودم و هیچکس متوجه نشد" و من با تمام وجود حسش کردم.
یاد‌اونجایی‌افتادم‌که شایع میگه : یه‌موقع‌هایی‌هست‌که‌حال‌هیچی‌نیست . . خواستم‌بگم ؛ آقای‌ِشایع یه‌موقع‌هایی‌کجابود ؟ کلا‌دیگه‌حال‌هیچی‌نیست !
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛
ما چاره عالمیم و بیچاره تو:)!!
ما يه مشت خاطره ايم ، هر كدوم برای كسی تلخیم!!
گفتنی نیست ولی بی تو کماکان در من نفسی هست، دلی هست، ولی جانی نیست.‌.
ویرانی دل به خنده ات می ارزد..
روزی مبهم و مِه آلود، به وقت رفتنم ، خواهد رسید و اون روز دیر نیست .
حس تنهاییِ توی جمع؛
نمیدونم‌عمق‌فاجعه‌کجاست ولی‌من‌یکی‌دیگه‌نمیتونم .
گاهی‌چیزی‌که‌متوجه‌میشیم دقیقااحساس‌واقعیمون‌نیس! شایدفقط‌چیزیه‌که‌میخوایم‌بدونیم . .