گاهیچیزیکهمتوجهمیشیم
دقیقااحساسواقعیموننیس!
شایدفقطچیزیهکهمیخوایمبدونیم . .
ما فکر میکنیم آدمای ساکت شنوندههای خوبی هستن اما من خفه خون میگیرم تا آدما تنهام بذارن .
"دنیاپُرازآدماییه که دلتنگتریننولی
حاضرنیستنقبولکنناشتباهکردن و عذرخواهیکنن؛))"
گاهیتوبدترینشرایطتیکیمیادکهتومدتخیلیکوتاهی
ازکساییکهبیشترینمدتروباهاتبودنبهتنزدیکترمیشه ؛ ).