آدما طوری رفتار میکنن که ازشون فاصله بگیری و در آخرم تو مقصری چون اونی که رفته تویی؛
هیچکس اهمیت نمیده چه رفتاری باهات شد که رفتی .
درد تو به جان خریدم و دم نزدم
درمان تو را ندیدم و دم نزدم
از حرمت درد تو ننالیدم هیچ
آهسته لبی گزیدم و دم نزدم
یکی رو دیدم نوشته بود: "من برای ماه ها خودم نبودم و هیچکس متوجه نشد"
و من با تمام وجود حسش کردم.
یاداونجاییافتادمکه شایع میگه :
یهموقعهاییهستکهحالهیچینیست . .
خواستمبگم ؛ آقایِشایع یهموقعهاییکجابود ؟
کلادیگهحالهیچینیست !