eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما روزایی رو زندگی می‌کنیم که شما بهش میگین مرگ..
آدما طوری رفتار میکنن که ازشون فاصله بگیری و در آخرم تو مقصری چون اونی که رفته تویی؛ هیچکس اهمیت نمیده چه رفتاری باهات شد که رفتی .
اگه پیشت از دردام میگم بدون خیلی برام مهمی و کنارت راحتم.
درد تو به جان خریدم و دم نزدم درمان تو را ندیدم و دم نزدم از حرمت درد تو ننالیدم هیچ آهسته لبی گزیدم و دم نزدم
نمیخواین نقاباتونو دربیارین؟ خسته نشدین؟!
ميگشايم دست، آغوشت كجاست؟
‌تو اصلا میدونی گریه کردن بی صدا چقد سخته؟
یکی رو دیدم نوشته بود: "من برای ماه ها خودم نبودم و هیچکس متوجه نشد" و من با تمام وجود حسش کردم.
یاد‌اونجایی‌افتادم‌که شایع میگه : یه‌موقع‌هایی‌هست‌که‌حال‌هیچی‌نیست . . خواستم‌بگم ؛ آقای‌ِشایع یه‌موقع‌هایی‌کجابود ؟ کلا‌دیگه‌حال‌هیچی‌نیست !