بهتر از تو هم بودا ولی من نخواستم بهتر از تو رو داشته باشم:)
شایداگهیکیبودکهحرفامونوبیهیچقضاوتیمیشنید ، نفسکشیدنبرامونراحتترمیبود!:)
به یادت آنچنان غرق خودم بودم..
که دریا گفت:
تو را میبینم و شک میکنم دریا منم یاتو؟!
من همیشه فکر میکردم با تو بودن شیرین و قشنگه، ولی الان که دقت میکنم میبینم من کنار تو دارم همه حسای خوبمو از دست میدم.
دارم از اون آدمی که بودم فاصله میگیرم ، دارم روز به روز بیشتر از قبل نا امید میشم.
من کنار تو؛ فقط دارم خودمو از بین میبرم.