شازدهکوچولوپرسید :
دوستداشتنتومیخوایببریتوگور
باهاشچیکارکنیکهابرازشنمیکنی؟!
روباهگفت : مندیگهدوستداشتنندارم ؛ همهدوستداشتنامودادمبهیکیولیاونگمشونکرد ؛
حالاهمهرجادنبالشونمیگردمپیداشوننمیکنم!
شازده کوچولو پرسید :
آدما دنیاشون چقدر جمعیت داره؟!
روباه گفت :
بعضیا هفت میلیارد ، هشت میلیارد
بعضیا یه نفر !!
ولیبنظرماعتمادنکردنرو
اوناییبهتیادمیدن که
بهشوناعتمادکاملداشتی ،
اونجاست که
دیگهازهمهچیزمیگذری تا
فقطتنهاباشی تا فقطيادبگیری
دیگهبهکسیاعتمادنکنی و ازآدمافرشتهنسازی ؛)!.
آدما هیچوقت نمیفهمن چقدر دوسشون داریم. وقتی که تصمیم میگیریم دیگه دوسشون نداشته باشیم میفهمن
که خیلی دیره و دیگه مهم هم نیست.