منمیتونم خوب تظاهر کنم که ناراحت نشدم،ولی جالبه توام خیلی خوب میتونی تظاهر کنی که باعثش نبودی..!
اگهازتدربارهمنپرسیدنبگو :
اونتنهاکسیبودکه
باصداقتدوستمداشت
و منشکستمش!
اوندیالوگهکهمیگفت :
"منهرروزهمینقدرخستهام.
فقطامروزحال و حوصلهیگولزدنِخودم و بقیهروندارم."
عمیقامیفهممدارهچیمیگه ؛))